Cfare eshte SERP?
Cfare eshte faqja e rezultateve te kerkimit?
SERP(FRMK) faqja e rezultateve te motoreve te kerkimit eshte lista e rezultateve qe ju shikoni pasi kerkoni me nje fraze ne nje motor kerkimi, Google, Yahoo, etj. Motore kerkimi te ndryshem kane nderfaqe te ndryshme te faqes se rezultateve. Fokusohemi tek Google meqe mbulon 75% te tregut. Kjo nderfaqe permban, rezultatet e kerkimit organik. kerkimit me pagese dhe reklamat PPC(paguaj per nje klikim). Me shume se 90% e vizitoreve klikojne rezultatet qe shfaqen ne faqen e pare. Nese nuk jeni ne kete faqe do ju duhet te beni dicka per tu rankuar mesiper.
More than 90% of users visit websites that rank on the first page. Si fillim duhet te kuptoni si funksionojne motoret e kerkimit dhe si eshte i organizuar rezultati.
1. Tipet e Frazave te kerkimit
Lloji i frazes qe perdoruesi klikon per te kerkuar ndikon rezultatet e motoreve te kerkimit. Jane te ndara ne 3 kategori: naviguese, informuese ose te transaksioneve.
Frazat e kerkimit naviguese
Vizitori eshte duke kerkuar per nje website specifik dhe klikon nje pjese te URL te saj. Eshte e veshtire te konkurosh me listen e rezultateve te ketij kerkimi dhe te renditesh i pari. Nese doni te keni avantazh ne kete lloj kerkimi duhet te blini reklama per fjale kyc te ndryshme, si psh emri i biznesit.
Frazat e kerkimit informuese
Perdoruesi klikon nje pyetje ne menyre qe te mesoje dicka te re. Qellimi kryesor eshte qe te marre informacion. Nese ju shtoni ne faqen tuaj artikuj informues, vizitori mund te klikoje tek ata qe te mesoje me shume mbi nje ceshtjje dhe me pas te navigoje per te blere produktet tuaja. Edhe nese nuk keni produkte en shitje mund ti udhehiqni vizitoret te blejne produktet e nje marke te caktuar. Prandaj eshte e rendesishme qe permbajtja te jete e qarte, informuese dhe te plotesoje interesat e vizitoreve. Kjo do te gjeneroje me shume trafik drejt faqes suaj, edhe me shume nese shtoni grafike, video ose guida te ndryshme.
Frazat e kerkimit per transaksione
Njerezit kerkojne me kete fraze kur jane duke kerkuar te blejne dicka. Ne kete rast, vizitoret do te shikojne shume rezultat te paguar, sepse fjalet kyc kane shume reklama dhe spot-e paguaj per klikim. me shume se 65% e vizitoreve klikojne mbi rezultatet e paguara.
2. Trafiku i paguar apo trafiku organik
Trafiku i paguar dhe ai organik jane te dy te perfshire ne rezultatet e kerkimit te Google. Duhet te konsideroni perdorimin e te dyjave per tu rankuar mesiper. Google shfaq reklama ne krye te faqes se rezultateve. 4 reklama ne nderfaqen desktop dhe 3 ne mobile.
Vlera e rezultateve te paguara vleresohet nga Google duke kontrolluar, vleren e ofertes, kualitetin e faqes ku ndodhet reklama, vleren e reklames dhe sa lidhet ai me kerkimin e bere. Nese vleresohet qe faqja juaj eshte me e mire se te tjerat, atehere do te rankoheni mesiper.
Vlera e rezultatit organik, bazohet tek optimizimi i motoreve te kerkimit. Ju duhet te optimizoni website-tuaj ne menyre qe te renditet mesiper. Google e ndryshon herepashere algoritmin me te cilin perllogarit rezultatet, prandaj duhet te kontrolloni ndryshimet dhe tu pershtateni.
3. Elementet e faqes se rezultateve te kerkimit
Secili nga elementet i takon njeres nga kategorite meposhte.
Kutia e njohurise, paneli ne te djathte te listes
Permban vleresimet qe i jepen faqes, produkte, lajme ose foto. Rezultatet e paguara te cilat jane paguar qe te shfaqen ne faqen e rezultateve. Rezultatet universale, qe jane lista e kerkimit organik neper faqe. Nese deshironi te jeni pjese e faqes se pare te rezultateve mundohuni te perfshini sa me shume nga elementet e meposhtem.
Paid results, list of results that are paid to be displayed on SERP
Reklamat e Google
Njerezit do te shikojne reklamat tuaja, perpara rezultatit organik. Regjistrimi ne Google ADS nuk eshte mjaftueshem. Ju duhet te keni faqe me nje kualitet te larte dhe oferte te larte per cdo klikim, duke u bazuar se sa konkurues jane fjalet kyc tuajat.
Kuti qe terheq vemendjen
Kjo eshte nje kuti e vecante ne te djathte te rezultateve te kerkimit. Terheq vemendjen dhe ka me shume shanse te klikohet nga perdoruesit. Nese doni te jeni ne faqen e pare sigurohuni te keni ne permbajtje kuti reklamash te nje interesi te vencante per perdoruesit.
Kutia e imazheve
Google perdor nje tjeter algoritem per te filtruar imazhet. Rezultati i kerkimit shfaq nje liste me imazhet e renditura. Duhet te perdorni:
– emra filesh te kuptueshem dhe pershkrues
– alt tekstin e imazhit, pershkrimin dhe titullin(caption)
– titull faqeje te sakte dhe te vlefshem
– URL te lexueshme
– foto te optimizuara, kontrolloni madhesine dhe cilesine
– perpiquni te gjeni imazhe nga faqe te tjera
Artikuj te vjeter
Keta jane artikuj te vjeter qe japin informacion te vlefshem. Permbajtja eshte krijuar nga autore me njohuri dhe nuk vjeterohet. Ne 2019, ky sektor u hoq por jo artikujt. google mund te vazhdoje ti kape dhe vleresoje.
Karta e njohurive
Nje kuti e vecuar ne Rezultatin e motoreve te kerkimit, qe jep informacion te rendesishem per fakte te kerkuara, si faqet e wikipedia ne te djathte. Ato jane shume te perdorshem sepse japin informacion te rendesishem dhe artikuj ose ceshtje te vlefshme. Kjo ndihmon perdoruesit te kerkojne me thelle dhe te marrin me shume informacion te vlefshem.
Paneli i njohurive
Kjo eshte e ngjashme me karten e njohurive, por me specifike. Per shembull, nese ju kerkoni per nje restorant, paneli i njohurive ju jep numrin e telefonit, website ose oret e hapjes.
Kutia lokale
Nje kuti harte qe tregon vendodhjet e bizneseve qe perputhen me frazen e kerkimit. Zakonisht perdoruesit kerkojne me nje vendodhje dhe algoritmi i google tregon vende ne afersi. Per shembull, duke kerkuar dyqane ushqimore, ju shfaqet kutia me listene dyqaneve dhe informacioni i kontaktit.
Kutia e detajeve te biznesit (Local teaser pack)
Eshte e ngjashme me kutine lokale, por me e detajuar. Nese ju klikoni mbi nje biznes ju mund te merrni me shume detaje.
Kutia e lajmeve
Algoritmi i google vecon dhe tregon lajmet ne nje kuti te vecante. Nese ju permbani lajme ne website tuaj, duhet ta vendosni ate ne qendren e publikimit te ajmeve te Google dhe ne kete menyre mund te kapeni dhe indeksoni. Kjo kuti tregon lajmet me te fundit ose artikujt dhe i ben njerezit te vijne tek website juaj duke klikuar tek keto.
Pyetjet e ngjashme
Rezultatet e kerkimit kane nje vend specifik ku shfaqin pyetjet e njerezve“People also ask” ose “Questions related to [search term].” Per cdo kerkim, ajo tregon kerkime te ngjashme per te cilat njerezit klikojne. Numri i njerezve qe klikojne tek ky sektor, ditet e fundit eshte rritur ndjeshem. Ju duhet te permiresoni strategjine e SEO dhe te shfaqeni sa me siper ne rezultatet e kerkimit. Me pas Google do te sugjeroje faqen tuaj tek sektoret e faqeve te ngjashme.
Vleresimet
Rezultatet e kerkimit kane nje sektor per faqet me te mira. zakonisht tregon ato me vleresime me te mira dhe njerezit i klikojne. Nese deshironi te shfaqeni tek ky sektor, ju jeni mundesine njerezve te bejne vleresim te permbajtjes suar brenda faqes, mnepermjet yjeve.
Rezultatet e dyqanit
SEktor qe trgon faqet ku mund te besh blerje online. konkurenca mes faqeve qe bejne shitje online eshte shume e madhe. Nese deshironi te shfaqeni tek ky sektor duhet te perdorni shume imazhe, te beni shume shitje, te keni cmime konkureuese dhe te beni shume oferta. gjithashtu duhet te regjistroheni tek Qendra e Shitjeve ne Google.
Linqet brenda faqes
Keto jane linqe qe shfaqen tek nje faqe e website dhe te cojne tek nje faqe tjeter e saj. NEse deshironi qe vizitoret te qendrojne ne websitin tuaj duhet te krijoni nje web shume mire te strukturuar me shume linwe, ne menyre qe robotet e google mund te analizojne website tuaj dhe te kapin te gjithe lidhjet mes faqeve te tij.
Tweets
Rezultatet e kerkimit ne google permbajne sektore specifik qe ndihmojne ne navigimin ne Twitter.
Video
Nese deshironi qe website juaj te shfaqet ne sektorin e videove, sigurihuni qe te shtoni ne permbajtjen e tij shume tituj, tekst dhe video.
Si perfundim
Eshte e rendesishme te njihni strukturen e nje faqeje rezultatesh kerkimi sepse ne kete menyre mund te optimizoni website dhe te krijoni nje strategji te re mbi design dhe elementet qe doni te shfaqni. eshte e rendesishme te jeni gjithe kohes. teinformuar per politikat e Google dhe te perditesoni faqen tuaj ne varesi te tyre. Ky eshte vetem nje nga proceset e optimizimit te website per tu renditur i pari ne rezultatet e motoreve te kerkimit.