Si funksionojne motorët e kërkimit?
Pse eshte e rendesishme te kuptojme si funksionojne motoret e kerkimit?
Kuptoni si Google rendit informacionin online, me pas optimizoni website per tu renditur mesiper. Pozicioni ku renditet faqja eshte nje tregues se sa e rendesishme eshte ajo. Njerezit kerkojne per nje fjalekyc dhe marrin nje liste rezultatesh, SERP. Google rendit ne fillim ato me autoritet me te madh online, me informacion me te sakte dhe me te besueshem.
Ne te njejten kohe, fitimi i biznesit mund te jete me i madh nese renditeni ne fillim te rezultateve. Prandaj, kuptoni si funksionojne motoret e kerkimit dhe cfare duhet te beni qe te permiresoni pozicionimin tuaj. Eshte nje proces kompleks per tu kuptuar. Asyet psedisa website renditen mesiper? Eshte nje set rregullash qe ndryshojne shpesh, prandaj dhe duhet te jeni gjithmone ne dijeni te perditesimeve te tyre. Ne kemi shpjeguar disa nga keto rregulla me poshte. Si fillim kuptoni:
Qellimi i Motorit te kerkimit
Do te ishte me e thjeshte qe motoret e kerkimit te publikojne rezultate ne nje renditje rastesore. Ne fillimet e tyre ato shfaqnin ne rezultat te gjithe ato website qe kishin fjalen kyc ne brendesi te titullit. Por, ky rezultat nuk plotesonte gjithmone nevojat e perdoruesit. E rendesishme ishte qe perdoruesit te merrnin informacionin e vlefshem, jo ate qe thjesht permbante nje fjale kyc. Per kete arsye, motoret e kerkimit krijuan nje algoritem te sofistikuar qe te bente vleresim te informacionit online. Do ju shfaqe ate qe ju ploteson nevojat me mire perdoruesve. Pra, kalon ne krye te renditjes website-e me informacion te vlefshem qe mund tju sherbeje shume njerezve. Perpara se te kerkojne per nje keyword te caktuar, Google ka bere pune parapergatitore. Ka mbledhur(Crawl), ka vleresuar/indeksuar dhe ka renditur te gjitha permbajtjet online.
Kapesit e Website
Hapi i pare ne procesin e Motoreve te kerkimit eshte Kapja e informacionit. Ky proces identifikon te gjithe faqet online, kap informacionin e tyre, vecon informacionin e nevojshem/kryesor dhe me pas e indekson.
Indeksimi
Pasi e kap website, algoritmi e kupton informacionin dhe e klasifikon ate. Ai percakton cilen prej tyre do te shfaqe te paren per cdo fjale ose fraze qe shkruhet tek “Search”. Pra do te indeksoje te gjithe permbajtjen. Ne kete menyre ai do te kete nje rekord cfare permban cdo faqe online. Indeksimi eshte procesi i lidhjes se fjaleve kyc qe njerezit perdorin ne kerkim, me webpage qe e peshkruan kete fjale kyc. Duke qene se jane shume website qe pershkruajne te njejten fjale kyc, Google merr ne konsiderate dhe faktore te tjere. Zhvilluesit e algoritmit kane investuar shume kohe ne krijimin e tij, ne menyre qe te beje vleresim te sakte te permbajtjes.
Faktoret e renditjes
Jane disa faktore qe motoret e kerkimit marrin ne konsiderate kur duhet te rankojne nje website. Me poshte kemi vecuar disa nga ta.
-
Linqet
jane shume te rendesishem. Motoret e kerkimit, vecanerisht konsiderojne linqet e jashtme (qe te cojne nga nej website tek nje tjeter). Kjo tregon qe website eshte e lidhur me informacion te vlefshem dhe te besueshem. Website juaj do te kete autoritet me te madh online nese, website te tjera perdorin linqe midis tekstit te tyre per te derguar vizitore drejt jush.
-
Vjetersia e website
– Nese wesbite juaj eshte i vjeter, atehere autoriteti dhe vlera e tij eshte e madhe. Gje qe ben te rankohet me siper.
-
Fjalet Kyc
Motoret e kerkimit kapin fjalet kyc me te cilat njerezit po kerkojne dhe percaktojne grupin ne te cilin ato bejne pjese. Grupe te tilla jane: mireqenia, jeta, te ardhurat, informacion lokal ose pyetje. Pasi percakton nje nga keto grupet e medha, bejne nje klasifikim me speficik. Me pas kerkojne nese fjala kyc ndodhet ne permbajtje te website dhe me pas e shfaqin drejt eprdoruesit.
-
Perdorimi ne telefon
Google ka qene e para qe konsideron aksesueshmerine ne telefon, si faktor renditje. Website juaj duhet te jete i aksesueshem ne dekstop dhe telefon. Responsiviteti i mire mund tju jape avantazh konkurues, ose mund tju demtoje nese ka probleme.
-
Shpejtesia e faqes
-Kur njerezit kerkojne per dicka, ata duan ta aksesojne sa me shpejt te jete e mundur. nese website hapet shume ngadale atehere vizitoret largohen dhe Google ju rendit me poshte.
-
Sjella e perdoruesit
Google ndjek veprimet e perdoruesit pasi ata klikojne mbi nje nje rezultatet. Nese ata largohen menjerehee nga website, kjo do te thote qe nuk kane marre informacionin e nevojshem. Ne te kundert, nese ata vazhdojne te navigojne brenda nje website, kjo tregon qe po gjejne informacion te vlefshem. Informacioni i vlefshem dhe i besueshem ploteson nevojat e perdoruesvedhe shtohet si vlere per wesbite.
-
Analiza e permbajtjes lidhet me faktoret historik dhe mjedisor ku ndodhet perdoruesi –
Ata kontrollojne vendodhjen, kohen, pajisja, kerkimet e meparshme dhe sa shpesh kane kerkuar te njejten gje.
-
Nderfaqja,
Motoret e kerkimit, rankojne mesiper website qe kane imazhe, video, artikuj te organizuar dhe te lidhur me fjalen kyc ne kerkim.
Per ta permbledhur, procesi i rankimit lidhet drejtperdrejt me menyren si funksionojne motoret e kerkimit. Pervec rregullave mesiper ka dhe shume te tjera te cilat veprojne por nuk jane publike. Nese publiku i meson ato mund te manipuloje rezultatin. Eshte e rendesishme te kuptohet ku proces sepse ju ndihmon te krijoni nje strategji te zgjuar optimizimi. Me perpara se te krijoni nje strategji SEO per website tuaj duhet te kontrolloni autoritetin e website dhe pozicionimin ne Google Search me Semrush. Si fillim duhet te kuptoni kete proces me pas te fillni te krijoni permbajtje.